Prečo začať pravidelne cvičiť? Lekári radia a odporúčajú!

24.08.2009 14:52

Aj keď poniektoré sme spokojné so svojou postavou a myslíme si,  že preto nepotrebujeme pohyb, či cvičenie, veľmi sa mýlime! Cvičenie nielenže blahodarne pôsobí na náš organizmus, a tým aj celkové zdravie, ale dokáže z nás odbúrať celodenný tlak z práce, okolia, či domova. Samotné formovanie postavy je už len "čerešničkou na torte". V článkoch nižšie Vám ponúkame niekoľko dôvodov  prečo čím skôr začať s pravidelným cvičením aeróbnych cvikov.

 

Buďte fit a sexi!

Krivky po ktorých túžite sa rýchlo stanú realitou, a vy si budete môcť opäť obliecť vaše obľúbené šaty. Stačí si len vybrať z ponuky aeróbnych cvičení, ktoré ponúkame a pravidelne navštevovať hodiny. Pravidelné cvičenie Vám okrem formovania postavy a dobrého pocitu zabezpečí aj lepší spánok a teda vďaka kvalitnejšiemu odpočinku sa vylepšia aj ostatné stránky Vášho života. Cvičením spomaľujete starnutie svojho organizmu. Vďaka tomu znižujete aj riziko predčasnej smrti a posilňujete svoje svaly, kosti a kĺby. Tie ostávajú zdravé a pružné.

 

Ak sa chcete dozvedieť viac "Prečo začať pravidelne cvičiť", čítajte fakty overené odborníkmi a lekármi pre zdravý životný štýl.

1. Pravidelným cvičením sa zlepšuje Váš imunitný systém

Výrazne pozitívne účinky zaznamenali lekári aj pri imunitnom systéme. S pribúdajúcim vekom sa imunitný systém oslabuje, avšak cvičením by ste ho mohli dostať do bývalého stavu. Stačí stredne náročný tréning, napríklad Pilates, Tae-bo alebo Zumba.
Športové aktivity vám vylepšia aj psychiku, stimulujú totiž mozog. Zlepší sa vám pamäť, skráti reakčný čas a vylepší koncentrácia. Na toto sú mimoriadne vhodné aeróbne aktivity, napríklad Tae-bo, Pilates, Ladyforming, Aerobik.


2. Sebavedomejšia a krajšia

Šport vám dokonca zlepší aj sebavedomie. Dôvod? Jednoducho sa budete cítiť fyzicky i psychicky lepšie, a vďaka cvičeniu aj budete lepšie vyzerať. Dobrý pocit zo svojho tela je na nezaplatenie, prejaví sa totiž vo všetkom, na čo siahnete. Navyše budete mať viacej energie a väčšiu výdrž. Väčšina cvičiacich po prvých úspechoch pridá aj zmenu v jedálnom lístku, čím ešte výraznejšie podporí svoje snaženie. Pravidlom by malo byť, že cvičenia sa vynechávajú len v závažných prípadoch. Ak si nejdete zacvičiť len preto, že ste unavená, vedzte, že po cvičení na svoju únavu zabudnete a budete nabitý novou energiou. 

 
3. Zlepšenie libida  "To iste oceníte vy, aj váš partner"

Zabudnite na zázračné tinktúry, tabletky a ďalšie preparáty. Na sexuálne problémy a znížené libido je totiž najúčinnejšie niečo omnoho lacnejšie – pohyb.S energiou prichádza aj zlepšenie libida a väčšia výdrž pri sexe.

 4. Zdravá ako rybka

Zbavíte sa stresu a napätia, vyženiete negatívne myšlienky, a tým znížite pravdepodobnosť, že vás postihnú choroby srdca, vysoký krvný tlak, osteoporóza, cukrovka, obezita, vysoký cholesterol či artritída.

http://www.facebook.com/#!/pages/Bratislava-mesto-Slovakia/Studio-JUMP/108252577797